DETAILHANDEL
Detailhandel og udfordringer år 2020
Ifølge en undersøgelse foretaget af Salesforce, oplyser 67% af privatkunderne og 74% af indkøberne, at de rent faktisk er villige til at betale en højere pris, hvis kundeservicen er i top.
Men med de skiftende forventninger, kan mange forretninger ikke leve op til kundernes forventninger, hvilket resulterer i mistede kunder og faldende omsætning.
Rent faktisk har en anden undersøgelse afsløret, at op til 51% af kunderne har forladt en forretning grundet for lang kø, samt at 39% har forladt en forretning på grund af dårlig eller manglende service.
Ud over lange køer og dårlig kundeservice kan der findes flere andre udfordringer inden for detailhandlen:
Manglende personale på gulvet til at håndtere kundernes efterspørgsler
Tomme hylder som ikke genopfyldes hurtigt nok.
Men med SECCOM´s innovative in-store kommunikationsløsninger bliver det det nu nemmere for forretningsdrivende at tage udfordringerne op, ved at optimere kommunikationen for deres medarbejdere.
Den rigtige løsning til den rigtige butik
Vores kommunikationsløsninger er perfekte til mindre forretninger, hvor de ansatte ønsker at kunne tale sammen, uanset hvor i forretningen de befinder sig.
Men de kan samtidig udvides til at dække større virksomheder såsom supermarkeder, byggemarkeder med mere. De kan endda forbinde virksomheder på tværs af landegrænserne.
Men hvilke af vores produkter er meste velegnede til din forretning?
Der er to forskellige løsninger:
Basisløsning med tovejs radiokommunikation. Kan udbygges med tilkaldetryk for kunder.
Den mere sofistikerede løsning med kommunikation direkte fra headset til headset. Kan udbygges med tilkaldetryk til både kunder og ansatte.
Hvordan kan trådløs kommunikation implementeres i jeres butik?
For at kunne introducere SECCOM kommunikation i jeres virksomhed, er der et par indledende skridt.
Vores 30 dages PoC (Prove of Cocept) giver jer mulighed for, at afprøve vores produkter i et par af jeres forretninger inden vi eventuelt fortsætter med mere langsigtede løsninger. Hvis I ikke mener at løsningen er den rette for jer, tilbageleverer I blot produkterne og giver en eventuel feedback. Det foregår uden skjulte omkostninger og sikrer, at I ikke lider nogen tab.
Der er ingen minimumsudgifter for implementering af SECCOM kommunikation i jeres forretning. Det kommer simpelthen an på hvilke produkter I mener de bedste for jer, samt størrelsen af jeres areal.
Fremtidens detailhandel og engoshandel
Den stødt stigende e-handel fortsætter med at gøre fremtiden usikker for detailhandlen. Det er ingen hemmelighed, at de fysiske butikker kæmper for at kunne opfylde kundernes forventninger, og samtidig forsøger at holde omkostningerne nede.
Ny teknologi som gør medarbejderne i stand til, at imødekomme kunderne og overgå deres forventninger til service samt forbinde medarbejdere på tværs af forretningerne er altafgørende til at imødegå udfordringerne fra E-handlen.